Apple Watch SE

Hodinky Apple Watch jsem si pořídil cirka před necelými dvěma lety a nemohu si svoji volbu vynachválit. Předně bych měl znínit, že systém Watch OS je přístupný úplně stejně jako mobilní verze systémů iOS a iPad OS.

Tyto chytré hodinky ovšem nepoužívám jen pro kontrolu času či buzení, ale rovněž zde mám nainstalované aplikace Messenger pro rychlou konverzaci s přáteli a klienta Simple T (Twitter). Přes hodinky posloucháme s mamčou hudbu při ježdění na spřaženém bicyklu skrze BT repráček JBL Go 3, popřípadě doma pro poslech podcastů.

Hodinky mě již 2x upozornili na vysokou tepovou frekvenci, která byla způsobena nemocí. Cvičení v mém případě nepadá do úvahy, neboť když jsem to zkoušel naposledy, přetrhal jsem si hadičky, které mi odvádí mozkomýšní mok z mozku, což bylo nutné opravit podstoupením operativního zákroku, takže mám od té doby se cvičením útrum, tedy kromě té cyklistiky.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aplikace AlDente, aneb omezte nabíjení Macbooka na 100% a šetřete nabíjecí cykly a stárnutí baterie

Přijdou nové Apple Watch v osmém vydání s novým designem po vzoru iPhonů 12 a 13?