Bude to příště opět Apple?

Od chvíle, kdy jsem začal s doučováním kamaráda Rádi na systému Windows 10 jsem si začal pokládat pro Applistu velmi zajímavou otázku, která zněla asi nějak takto:


Bude mým příštím počítačem opět Macbook, ovšem tentokráte se skvělým Silicon čipem a dlouhou výdrží, nebo mám dát přednost architektuře x86/64?


Osobně se mi totiž velmi zamlouvá koncept 2v1 u počítačů Microsoft Surface, které se až na jedinou výjimku spoléhají právě na zastaralou architekturu x86/64, konkrétně pak výrobce procesorů Intel.


Byť existují jakési náznaky přechodu na ARM architekturu, tak systém Windows na této architektuře umožňuje spouštět pouze aplikace podporující zastaralou x86 architekturu.


Jelikož jsem nevidomý uživatel, tak je těžké hodnotit, zda by mi vše běhalo korektně a spolehlivě.


Abych to tedy zkrátil, tak jsem skutečně plně rozhodlý pokračovat s produktovou serií Applu a možná časem, kdo ví?


Další alternativou počítače Mac by poté mohl být iPad, který se díky samostatnému systému iPad OS posunul o mílový krok dopředu a já nejsem typ náročného uživatele.


Ovšem když si srovnám ceník nových počítačů Mac se Silicon čipy a ceny iPadů Pro, ke kterému by bylo nutno dokoupit hardwarovou klávesnici, a zde musím zmínit, že když už bych takové rozhodnutí učinil, Magic Keyboard pro iPad Pro by v tomto řešení nemohl chybět!


To je zásadní kámen úrazu, neboť v takové kombinaci s klávesnicí Magic Keyboard se cenovka vyšplhá mnohem výše, než jak by tomu mohlo být v případě počítačů Mac.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aplikace AlDente, aneb omezte nabíjení Macbooka na 100% a šetřete nabíjecí cykly a stárnutí baterie

Přijdou nové Apple Watch v osmém vydání s novým designem po vzoru iPhonů 12 a 13?