#Zajímavá zkušenost!, aneb obnova více jak 4 roky starého AppleID bez znalosti hesla a hesla pro přihlášení do přiřazené emailové schránky! #Sherlock-Holmes #Vítězství!

Dnes jsem řešil #zajímavý problém v případě kamarádova iPhonu, do kterého byl sice přihlášen, ale heslo k tomuto účtu či dokonce emailového účtu přiřazeného k tomuto Apple ID dávno zapoměl! Sice jsem mu založil zcela nové Apple ID, ovšem bez zálohy desítek kontaktů to zkrátka nešlo a uživatel nebyl ochoten riskovat jejich ztrátu!

Nejprve se mi tedy povedlo změnit heslo k přiřazené emailové schránce na #Gmailu a následně jsem se pustil do změny hesla i v případě Apple ID, k čemuž jsem nakonec využil služeb appky Podpora Apple v AppStore!

Po hodně náročném markýriu a kontaktech po telefonu, abysme společně ověřili zaslané #kódy jsem slavil úspěch!

Heslo jsem tedy ve výsledku změnil jak u emailové schránky přiřazené k Apple ID, tak i k samotnému Apple ID, což tedy znamená, že při příští návštěvě budu moci zálohovat kontakty na účet iCloud a následně pricknutý iPhone obnovit s pomocí svého Macbooku do továrního nastavení, čímž doufejme opravím chyby, které nyní kamarádův iPhone vykazuje.

#Šikulka, #Hacking

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aplikace AlDente, aneb omezte nabíjení Macbooka na 100% a šetřete nabíjecí cykly a stárnutí baterie

Přijdou nové Apple Watch v osmém vydání s novým designem po vzoru iPhonů 12 a 13?