Hodinky Apple Watch SE z pohledu nevidomého uživatele

Pro nákup hodinek jsem se rozhodl poté, co mě ohromila jejich přístupnost a vlastnosti. Neměl jsem zájem hned na první pokus sáhnout po dražších variantách, takže SE byla jasnou volbou. 


Vlastně jsem při nákupu neměl úplnou představu k čemu budu hodinky využívat nejvíce, ale mohu s klidným svědomím říci, že nákupu ani omylem nelituji!


K čemu mi vlastně hodinky ve výsledku slouží?


Na tuto otázku existuje vcelku snadná odpověď.


Předně se jedná o prodlouženou ruku iPhonu, takže všemožné čtení notifikací je velmi příjemnou záležitostí.


V druhé řadě mi hodinky slouží při ježdění na spřaženém bicyklu jako zdroj hudby ze služby Google Play.


Nejvíce užívanou a užitečnou funkcí se pro mne stala služba Apple Pay, kdy mohu platit bez nutnosti nosit neustále peněženku a kreditní kartu. Díky hodinkám jsem si pořídil miniaturní peněženku pouze na doklady a malou hotovost pro strýčka příhodu, neboť bohužel všude kartou (hodinkami) platit nelze.


Ze zdravotních funkcí mají hodinky pouze měření tepu, které ovšem funguje skvěle a hodinky mě sami upozorní, když se můj tep vymyká normálu, hodinky mi díky tomu předpověděly nemoc a horečku, ačkoli měření teploty neumí!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aplikace AlDente, aneb omezte nabíjení Macbooka na 100% a šetřete nabíjecí cykly a stárnutí baterie

Přijdou nové Apple Watch v osmém vydání s novým designem po vzoru iPhonů 12 a 13?