NVDA, aneb další kroky v ovládnutí tohoto odečítače Obrazovky

Minulý týden se mi podařilo do kamarádova počítače úspěšně nainstalovat NVDA, které ovšem okamžitě převzalo nastavení použité syntézy odečítače Jaws, konkrétně syntézu Zuzanu. Ta však téměř okamžitě začala společně s předčítáním obrazovky hlásit "Please Register Product Now!". Toto chování mě ujistilo v tom, že Zuzana nejspíše s NVDA nebude spolupracovat, ovšem nastavit syntézu novou, když Vám odečítač NVDA  pořád skáče do řeči s nějakou debilní hláškou, no to prostě nešlo.


Tento týden jsem udělal razantní posun, neboť jsem nastavil další a vlastně jedinou syntézu, která byla v systému Windows 10 k mání! Jednalo se konkrétně o nějakou anglicky mluvící syntézu, která je součástí systému Windows 10.


Příští týden mě čeká stažení české syntézy Windows 10 a kompletace nastavení.


Od té chvíle by měl být odečítač NVDA plně funkční a připravený k užívání. 


PS. Nedivte se týdenním rozptylům, jsem u kamaráda cca dvě hodiny týdně a to si ještě chceme poklábosit u kafíčka, takže proto ten týdenní rozptyl.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aplikace AlDente, aneb omezte nabíjení Macbooka na 100% a šetřete nabíjecí cykly a stárnutí baterie

Přijdou nové Apple Watch v osmém vydání s novým designem po vzoru iPhonů 12 a 13?