Definitivní tečka!

Dnes jsem učinil definitivní tečku v rozhodování o pořízení repas notebooku se systémem Windows za účelem testování přístupnosti tohoto operačního systému od společnosti Microsoft.

Do poslední chvíle jsem zvažoval možnosti, ale nakonec mi došlo, že bych si nad nově pořízenou mašinkou musel vytrhat všechny své vlasy. Pravdou sice je, že jsem se před týdnem nechal ostříhat, takže by škody nebyly toliko vysoké, ale raději zkrátka budu šetřit dále za účelem pořízení Macbooku Air s M1 Silicon čipem.

Pořízení počítače právě s čipem Apple Silicon mi nyní přijde jako velmi logický krok, neboť velmi pochybuji, že by se Apple v nejbližších deseti letech vzdal této idei.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aplikace AlDente, aneb omezte nabíjení Macbooka na 100% a šetřete nabíjecí cykly a stárnutí baterie

Přijdou nové Apple Watch v osmém vydání s novým designem po vzoru iPhonů 12 a 13?