Úspěch! Rozchodil a plně jsem nastavil odečítač NVDA vč. relativně kvalitní syntézy Microsoft Jakub - Na Applistu dobré, nemyslíte?

Dnes jsem prožil velmi úspěšný den!


Konečně se mi podařilo rozchodit syntézu hlasu Microsoft Jakub a plně nastavit odečítač obrazovky NVDA vč. zrušení automatického spouštění odečítače Jaws při startu systému Windows.


Ovšem byla to kalvárie, nestačilo totiž nastavení pouze potvrdit, ale nastavit automatické uložení aktuálního stavu nastavení odečítače NVDA po jeho ukončení.


To jsem také nakonec provedl a konečně se práce zdařila a systém Windows se po restartu spustil hovořící kvalitnější syntézou hlasu Microsoft Jakub.


Bohužel již na další výuku nezbýval čas, tedy další výukou budeme pokračovat zase příště! Kamarádovi jsem při příchodu domů poslal alespoň krátkou ukázku ovládání webového prohlížeče Chrome, to aby měl možnost kontroly nově doručené elektronické pošty, popřípadě dohledání dalších informací nutných k životu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aplikace AlDente, aneb omezte nabíjení Macbooka na 100% a šetřete nabíjecí cykly a stárnutí baterie

Přijdou nové Apple Watch v osmém vydání s novým designem po vzoru iPhonů 12 a 13?