Pitomé / dementní, nepřístupné ověřování Recaptha (Nejsem robot)!

Pokud jste jako mnozí další rovněž zrakově znevýhodněná osoba, pak jste se již mohli setkat se stejně zapeklitým problémem. Tímto problémem jest ověřovací zaškrtávací pole, že Vaše maličkost není "ROBOT", po potvrzení a zaškrtnutí tohoto pole na Vás většinou vyskočí mizerná tabulka, kde máte vybrat například všechny obrázky s dopravním značením, jako alternativa je možnost ověření s pomocí  anglicky diktované fráze, kterou je pouze potřeba vepsat do pole v plném znění.

Bohužel já neumím dobře anglicky a rychlý sled jejich běžné řeči nemám šanci pobrat. V takovém případě Vám ovšem nezbyde nic jiného, než na server daného (v mém případě se jednalo o objednání digitálního časopisu) napsat email a modlit se za rychlou odezvu, to aby jste vystihly 25% slevu, která ovšem do půlnoci končí. 

Bohužel se mi z daného serveru (nebudu jmenovat) ozvali asi až třetím dnem, čímž jsem o slevu přišel, takže jsem již neměl zájem, neboť právě této slevy jsem chtěl využít pro upgrade stávajícího předplatného, které je stále aktivní, ale jeho vylepšením jsem mohl získat přístup k dalšímu digitálnímu obsahu.

Samozřejmě, že byla jen moje chyba nechávat vše na poslední chvíli, přišel jsem na tuto možnost příliš pozdě, ale jde o to, že kdyby nebylo tohoto dementního ověřování, tak jsem objednávku odeslal ještě v termínu, minimálně pět hodin před ukončením akce, takhle jsem pouze zaplakal a se sklopenou hlavou zavíral víko mého Macbooka!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aplikace AlDente, aneb omezte nabíjení Macbooka na 100% a šetřete nabíjecí cykly a stárnutí baterie

Přijdou nové Apple Watch v osmém vydání s novým designem po vzoru iPhonů 12 a 13?