Apple PAY

Apple PAY, aneb je čas nadobro opustit plastové platební karty. S Apple PAY totiž můžete platit nejen na běžných terminálech v kamenných obchodech, fajn je možnost rychle platit nákupy rovněž v případě eShopů, kdy Vám platba zabere pár vteřin.

Těžko říci, zda využívám více plateb v kamenných prodejnách a samoobsluhách, nebo právě na eShopech, každopádně platit s pomocí hodinek Apple Watch bez nutnosti zadávat PIN, ať již se jedná o libovolnou částku je skvělé. Co se pak nákupů na eShopech týče, tak k těm většinou využívám svůj Macbook Pro, tedy krom jediné výjimky, kterou je eShop Alza.cz, kde využívám mobilní aplikaci na svém iPhonu, neboť mi to přijde praktičtější a také rychlejší!

Bohužel se stále najde pár služeb, kde se platit skrze platební terminál nedá, neboť jej nemají, popřípadě se mi také stalo, že terminál měli, ale trpěli výpadkem internetu, což mě donutilo s sebou nosit i jistou drobnou hotovost pro právě tyto případy. Bohužel jsem v druhém zmiňovaném případě musel poprosit o zaplacení sestru, která bydlela poblíž a já měl již kvalt být někde jinde!

Tady je vidět, jak moc se spoléhám na platbu skrze hodinky, obzvláště pak pokud vím, že jsem na daném místě již jednou s jejich pomocí zaplatil svoji útratu. Občas holt vzniknou překážky, které člověka zaskočí!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aplikace AlDente, aneb omezte nabíjení Macbooka na 100% a šetřete nabíjecí cykly a stárnutí baterie

Přijdou nové Apple Watch v osmém vydání s novým designem po vzoru iPhonů 12 a 13?