Touch bar na mém macbooku bez užitku!

Mnozí z Vás jablíčkářů jistě tuší o existenci ovládacího prvku, který Apple před časem začal a následně i Přestal integrovat do svých Macbooků. No a můj Macbook je právě tento případ, kdy bohužel součástí touch baru je i klávesa Esc, která je momentálně asi jedinou hojně využívanou funkcí na tomto ovládacím prvku!


Možná se tedy budete ptát, jak řeším regulace jasu   u displeje či klávesnice, popřípadě jak ovládám samotnou hlasitost systému.


Zvykl jsem si totiž hojně využívat tzv. "Ovládací centrum", které ukrývá všechny tyto varianty ovládacích prvků na jediném místě a vše mi tak přijde velmi po ruce a logické!


Pokud pak jde například o procházení internetu, tak mám už za těch pár let naučené postupy a kombinace kláves, které řeší 90% těchto věcí.


Upřímně bych si dnes již Macbook s takovou obludností jakou touch bar je nepořídil! Byla to ovšem má prvotina a tehdy mi imponovalo jak je vše skvěle přístupné a optimalizované i pro ovládání bez podpory zraku.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aplikace AlDente, aneb omezte nabíjení Macbooka na 100% a šetřete nabíjecí cykly a stárnutí baterie

Přijdou nové Apple Watch v osmém vydání s novým designem po vzoru iPhonů 12 a 13?