Významné změny v #workflow na Macu i iPhonu!

Prvně se musím doznat k tomu, že co se týče prohlížeče Safari, tak jsem ztratil kompletně svoji trpělivost a ucho od džbánu se utrhlo! Jediné, co mě stále nutí se k tomuto prohlížeči vracet je podpora #Apple Pay, které je bohužel podporováno pouze právě v tomto prohlížeči!

Přesedlal jsem kompletně na celé platformě #Mac i #iPhone k prohlížečům třetích stran, konkrétně pak #Chrome a #Firefox.

Aby toho ovšem nebylo v tomto článku málo, změnil jsem prioritní #Twitter klient #Tweetbot na #Twitterific, který pro účely #Blind uživatele vypadá příznivěji!

Prosím hlavně mě netrestejte za tolik haštagů, měl jsem zkrátka záchvat tvořivosti!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aplikace AlDente, aneb omezte nabíjení Macbooka na 100% a šetřete nabíjecí cykly a stárnutí baterie

Přijdou nové Apple Watch v osmém vydání s novým designem po vzoru iPhonů 12 a 13?