Zvažuji nad pořízením laptopu se systémem Windows 11 pro #pokusy s přístupností platforem a #srovnání Mac OS vs. Windows

Již delší dobu marně zvažuji nad pořízením laptopu se systémem Windows, ideálně pak v nejnovějším jedenáctém vydání. Nemám zvláštní požadavky na výkon, jen abych rozběhal odečítací software #NVDA, který bude samozřejmě doplněn vestavěným odečítačem #Narator.

Již jsem se informoval na nějaké levnější repasované kusy disponující aktualizací na Windows 11, avšak bylo mi řečeno, že podobná investice by se mi nevyplatila a byl mi okamžitě nabídnut zcela nový kus laptopu, který by svojí konfigurací mohl splňovat mé #požadavky.

Cena za zcela nový kus hardwaru mě rovněž vcelku příjemně překvapila, neboť 7,5k není zase příliš přemrštěná částka, obzvláště za zcela nový kus s dvouletou zárukou! No a tak pořád v hlavě přemítám, páč nechci naštvat těžce pracující mamču s pořízením něčeho zbytečného, co poslouží pouze jako testovací kus hardwaru!

Nadruhou stranu právě mamka disponuje vcelku pomalým počítačem, který by se za tento laptop dal pohodlně vyměnit v momentě, kdy uznám své #pokusy za uzavřené, takže by to zase taková finanční ztráta býti nemusela! 

#Uvidíme, řekl slepoň #Blind #Blindlife 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aplikace AlDente, aneb omezte nabíjení Macbooka na 100% a šetřete nabíjecí cykly a stárnutí baterie

Přijdou nové Apple Watch v osmém vydání s novým designem po vzoru iPhonů 12 a 13?