Zvláštní chování prohlížeče Safari!

Již delší dobu jsem bojoval se synchronizací záložek napříč platformami iPhone a Macbook! Ačkoli jsem ručně seřadil záložky ke své spokojenosti, tak vždy se na jedné této platformě spřeházely. Každý #pokus o úpravu vedl pouze k tomu, že jsem to opravil na daném zařízení, ale zase se to negativně projevilo na druhém!

Zkrátka pokud jsem chtěl takovému chování zamezit, tak jedinou možnou variantou řešení bylo vypnout synchronizaci Safari v iCloudu! Řešení jsem našel až nyní, nazívá se import záložek z prohlížeče Google Chrome, kdy se importované záložky seřadí na obou přístrojích zcela správně a já se tak mohl efektivně vyhnout vypnutí synchronizace prohlížeče Safari na iCloudu!

Popravdě mi ovšem takovéto řešení problémů nepřipadá zrovna košé a Apple by měl na řešení tohoto problému zapracovat!

Safari momentálně sice používám jen jako druhořadé řešení webového prohlížeče, ale i tak mě tyto problémy zatěžují život!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aplikace AlDente, aneb omezte nabíjení Macbooka na 100% a šetřete nabíjecí cykly a stárnutí baterie

Přijdou nové Apple Watch v osmém vydání s novým designem po vzoru iPhonů 12 a 13?